Type to search

Uncategorized

Træning: Sådan får du en flad mave og stærk bækkenbund

Share
Flad mave_træning_bækkenbund

De færreste har med en travl hverdag tid eller mulighed for at træne fast i et fitnesscenter. Derfor er en række træningseksperter begyndt at udvikle online træningsprogrammer, så man nemt og enkelt kan få trænet hjemmefra.

Her har Lotte Arndal udviklet en række online programmer til hjemmebrug. Disse programmer giver dig sundheds værktøjer på et højt fagligt niveau. Programmerne kan nemt og programmer, der kan tilpasses din hverdag og vil give dig en flad mave og stærk bækkenbund.

Mange går og ønsker sig en flad mave og synlige mavemuskler, men i virkeligheden hænger mavestræning og bækkenbundstræning sammen, og burde være et fokus for flere kvinder.

En velfungerende bækkenbund med god kontrol er lig med en bækkenbund der holder tæt, har god følelse og resulterer i øget seksuel nydelse og orgasme.

Efter blot 3 uger med Lotte Arndals træningsprogrammer er du garanteret at kunne se en forskel. Du vil ikke være i mål, men du vil være i gang med at tone kroppen, og kunne se en forskel på din krop. For at få en flad mave, kræver det blot, at du udfører øvelserne korrekt og følger anvisninger frekvens for frekvens. Gør du det – så er du garanteret resultater.

Hvad er bækkenbund?

Bækkenbunden er den muskelgruppe, der støtter underlivsorganerne og omkranser underlivets åbninger. Musklen samarbejder med de nedre ryg- og mavemuskler. Derfor har den indflydelse på, hvordan hele kroppen arbejder og bør trænes oftere end man regner med. Bækkenbunden skal nemlig kunne klare store belastninger. Det er den, der skal modstå kroppens tyngde, pres og stød, når vi bevæger os.

I takt med at vi bliver ældre, efter operationer i underlivet og specielt efter fødsel og forstoppelser bliver musklerne i bækkenbunden slappere.

Er du en af de mange, som går og døjer med rygsmerter, vil et online træningsprogram for stærk bækkenbund være oplagt for dig. Hele Lotte Arndals program er bygget op omkring at styrke det stabiliserende system og dermed også din ryg.

Hvordan får man en flad mave?

En flad mave og en stærk bækkenbund er ikke forbeholdt kvinder i en bestemt alder. Det handler derimod om at lave de rette øvelser og udføre dem korrekt. Dette fokuserer træningsprogrammet ‘flad mave og stræk bækkenbund’ på, og vil kunne give dig en flottere mave.

En ekstra bonus ved denne træningsform er også, at du undgår utætheder og får et mere udbytterigt sexliv med flere orgasmer.

Lotte Arndal har hjulpet tusindvis af kvinder, med at få en fladere mave og en stærkere bækkenbund, og har 25 års erfaring som personlig træner for blandt andet gravide og kvinder der netop har født.

For at få en flad mave på blot tre uger, kræver det, at du udfører grundprogrammet på 15 minutter én gang dagligt og træningsprogrammet på 30 minutter hver anden dag.

Ønsker du én gang for alle at have en flot, flad mave og komme i bedre kontakt med din krop i et overskueligt program med faglig tryg styring? Så kom igang i dag

Fandt du denne artikel interessant, så læs lignende artikler fra liv & stil HER.

Tags: